در جست و جوی حقیقت

در جست و جوی حقیقت


شبه‌نظامیان مورد حمایت خارج به سوی خط مقدم درگیری‌ها در محله صلاح‌الدین در حلب حرکت می‌کنند

به گزارش رسانه‌هاي سوري ارتش سوريه در درگيري با شبه‌نظاميان مورد حمايت خارج در شهر حمص در غرب اين کشور تعدادي از آنان را از پادرآورده يا زخمي کرده است.



به گزارش مصاف به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) اين درگيري‌ها در روز دوشنبه (۳۱ تير) روي داد و نيروهاي دولتي تلاش‌هاي شبه‌نظاميان براي منفجر کردن ۳ وسيله انفجاري در نزديکي روستاي ام التبابير را ناکام گذاشتند.

يک مقام رسمي سوريه به خبرگزاري سانا گفت شبه‌نظامياني که در حال تعبيه اين وسيله‌هاي انفجاري بودند در درگيري‌ها کشته شدند.

در همين حال، سربازان سوري همچنين محل‌هاي تجمع شبه‌نظاميان مورد حمايت خارج را در چند منطقه از جمله باب هود، جوره الشياح، الحميديه و الورشه ويران کردند.

درگيري‌هاي مشابهي نيز در چند منطقه از دمشق، پايتخت سوريه روي داد. نيروهاي سوري تعدادي از شبه‌نظاميان را در مناطق عدرا و اربين ازپادرآوردند و يا زخمي کردند و منطقه دوما را نيز از وجود تروريست‌ها پاکسازي و تسليحات آنان را منهدم کردند.

يک تونل مجهز به دوربين‌جاسوسي نيز در محله جوبر در دمشق کشف شد. نيروهاي سوري همچنين مقاديري وسيله انفجاري در اين منطقه کشف و ضبط کردند.

نيروهاي دولتي سوريه در حلب تسليحاتي را که شبه‌نظاميان توسط چند دستگاه خودرو از ترکيه به دار العزه منتقل مي‌کردند نابود کردند.

نيروهاي سوري همچنين روز يک‌شنبه (۳۰ تير) در ادلب، درعا، لاذقيه، حمص، درايا و حلب به شبه‌نظاميان معارض دولت سوريه حمله کردند و تعداد زيادي از آنان را به قتل رساندند.

ارتش سوريه در چند هفته گذشته عمليات‌هاي موفقيت‌آميزي بر ضد شبه‌نظاميان تکفيري به اجرا گذاشته است.

قدرت‌هاي غربي و متحدان منطقه‌اي آن‌ها از جمله رژيم اسرائيل، ترکيه، عربستان سعودي و قطر از گروه‌هاي شبه‌نظامي مخالف سوريه از جمله تروريست‌هاي مرتبط با القاعده حمايت مي‌کنند.

سوريه از اواسط ماه مارس ۲۰۱۱ صحنه ناآرامي‌هاي مرگبار بوده است. شمار زيادي از مردم اين کشور از جمله تعداد زيادي از نيروهاي امنيتي و سربازان سوري در اين خشونت‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: پرس تی وی

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com